Live camera view and triggering

Hallo,

Klopt het dat Eufy het volgende niet ondersteund:
Zodra je de beelden live bekijkt, dat de triggering van de camera die je open hebt staan niet werkt ? Of moet ik daarvoor iets aanklikken en of instellen?

Is het tevens mogelijk om een beeldscherm aan te sluiten rechtstreeks op de homebase om vanaf het beeldscherm je beelden te bekijken? Net als bijv bij Hikvision of andere camera systemen?

Ik zal het in google translate vertalen, voor de andere mensen:

Hey,

Is it true that Eufy does not support the following:
As soon as you view the images live, that the triggering of the camera you have open does not work? Or do I have to click something and / or set it?

Is it also possible to connect a screen directly to the home base to view your images from the screen? Like, for example, with Hikvision or other camera systems?

1 Like

Dit heb ik ook gemerkt, als je live kijkt kun in beeld op de camera icoontje drukken om handmatige opname te starten. De opname staat dan direct op je telefoon opgeslagen.

Ja zou wel echt een uitkomst zijn. Weet niet of het ondertussen al is veranderd. Hoor er graag iets van

Het is mogelijk. Als je de deurbel opend en dan 2x drukt op DOORGAAN bij de melding die je krijgt. Dan blijft hij daar op staan